acilinbengeldimm hahahahahaha bir tane arkadaşımda sözü için kahve sunum tepsisi, fincanı, peçetesi, su bardağı sipariş etmişti sadece peçete gelmişti 😂😂 fotoğrafta hepsi var diye hepsi gelecek sanmış 😂 1500 tl ye bir tane peçete aldı, işin kötüsü siz yine iade edebilirsiniz ama peçete kişiye özel nakış işlendiği için iade de edemedi 😂 off aklıma geldikçe gülüyorum 😂