yyeliz bemd ek ilaci kullandım zaten iki tane birden içiyorsun önce göğsünü bosaltiyorsun tabi kullandım sonra tekrar gogsum doldu taş gibi oldum doktora gittim tekrar kullanmamı söyledi sütum kesildi tekrar almadan ilacı tekrar gogsum boşalttım sütüm kesildi 4 aydır sütüm kesilmiş. Ama şuan ssag göğsünden sıvı geliyor anlamadım neden isterse bir doktora görün