Minik0212 4′üncü ayımıza girdik tavsiye üzerine aldım kullanan arkadaşlarım çok memnundu fakat benim oğlumda reflü olduğunu öğrendik doktor mama olarak aptamil ar diye bi mama yazdı.. sma kullanan arkadaşlarım bebekleri de güzel kilo alıyordu eğer doktorun yazdığı mama dan memnun kalmasak sma ya devam edecem tekrar.