betul97_ yavaş yavaş yapabilirsiniz zaten camla kapatınca içerisi yavaş yavaş doldurulur bizim balkon küçük içine masa sandalye takımı aldık iki kişilik duvara bohem aksesuar ve LED ışık taktık, çok güzel oluyor içerisi çok sıcak görünüyor ☺️
Önceden her gün yikardim şimdi sadece siliyorum ancak çok kirlenirse yıkıyorum oda yılda 1 kere
Çok büyük rahatlıkmiş 🌸