Kızlar bebeğim şuan 50 günlük,doğduğundan beri sürekli emmek istiyor, ben doymadığını düşünerek ek olarak mamaya başladım günde 1.02 biberon organik mama veriyorum, ama tok olsa da sürekli emmek istiyor ağlıyor susturamıyorum kucağımda gezdiriyorum sonra dayanamayıp meme veriyorum susuyor ve yani neredeyse sürekli memede,
Aynı durum yaşayanlar var mı?