7.5 aylık oğlum var uykusu geliyor emmiyor acıkıyor emmiyor ek gıda yiyor gayet iyi ama süte gelince ağlıyor kendini atıyor. Normalde iştahı çok yerinde ama birkaç gündür diş çıkartmaya çalışıyor o yüzden bir miktar iştahı azaldı farkındayım ama asla emmek istemiyor geceleri dream feed yapıyorum ve sağıyorum nasıl geçecek bu