Biz de 3 gündür başladık , oğlum 25 aylık. Sürekli peşindeyim . Götürdüğümde yapıyor , bazen söylüyor gidip yapıyor , bazen altına kaçırıyor . Böyle böyle öğrenecekler bence kısa bi süreç olduğunu düşünmüyorum amaç minimuma indirmek kaçırmaları. İlkokula gittiği halde kaçıran çok çocuk biliyorum