Aselzeliha ben eds ile değil şırınga ile emziriyorum. Şırıngalar tek kullanımlık olduğu için daha hijyenik geliyor bana. Mamayı hazırlıyorum bebeğim emerken ağzının kenarından şırıngadan mama veriyorum azar azar. İlk başlarda kendim itiyordum şimdi şırınganın ucunu ağzının kenarına sokunca kendi çekiyor çenesi güçlendi diye. Memeyide emdiği için sütüde uyarıyor hem olduğu kadar anne sütüde almış oluyor. Hiç biberon vermedim. Biberondaki akışa alışırsa göğsünüzü istemez. Avent lansinoh falan almıştım hamileyken cam olanlardan. Ama hiç kullanmadım.