Kartanesi26_ benim kızım bir dönem kendi yemek istiyordu bende onun eliyle yiyebileceği şeyleri önüne koyuyordum kendi onları yerken ben yemeğini yediriyordum. Mesela köfteyi önüne koyuyordum kendi yerken ben pilavını yediriyordum, taze fasulyeyi ben yedirirken önüne haşlanmış brokoli, havuç koyuyordum onu yiyordu. Sizde öyle deneyebilirsiniz kendi yedikleri zaman yemeğe daha sıcak bakıyorlar en azından benim kızım öyle ☺️ bizim doktorumuz oyun, kitap, ekran yada benzeri şeylerle yemek yedirmemizi önermiyordu tabiki anne yüreği yeterki yesin diyoruz ama çocuk onun yemek olduğunu idrak etmesi gerek diyordu.