motherisbackk Merhabalar. Kızımda son 2-3 gündür birden cümlenin başındaki kelimeleri tekrarlama başladı. Bu durumu yaşayanlarınız var mı nasıl bir süreçte ilerlediniz? Mesela ben ben ben ben gibi konuşuyor cümle başlarında. Bugüne kadar yoktu böyle bir şey.
Alyehus motherisbackk 3.5 yaşta bizde de vardı. Asla bölme bitmesini bekle dedi bize doktorumuz. Söyleyeceği şeyleri unutmamak için yapıyor demişti. O geçti sonra ımmmm, şey eklendi. O da bitti şuan 4.5 yaşında
motherisbackk Alyehus cevap için çok teşekkür ederim kızımda 3 yaş 1 aylık şuan birden başladı çok üzülüyorum istemsiz düzeltiyorum