Merabalar 5. Ayda ilk menenjit dozlarını ve rotavirüs 2. Dozu aynı anda vurulduk. Eczane ve sağlık ocağı yanyana ama sıra bize gelene kadar bi 10 dk hemşireyi bekledik. Acaba aşının etkisi mi geçti çünkü hiç ateş yapmadı. Çoğu kişi menenjitin çok zor geçtiğini söylüyor. Bizde hiç ateş olmayınca acaba etkisi mi olmadı