Hiçbir zaman oh şunu yedi de rahatladım diyemedim. 6.ayından beri hep kaos içinde zorla ağzına bir şeyler götürürse şükrederdim. Memeyi de bıraktıktan sonra çok fazla meyve falan yer oldu. Normal yemek çok nadir yiyor. Kahvaltıda zeytin salatalık bazen peynir yiyor. Yumurta, balık, tavuk kuş başı et falan asla ağzına koymaz. Ben de yiyor diye makarna yapıyordum bir ara bazen de patates kızarması yiyor. Onun dışında bir şey yemek istemiyor. Kriz çıkıyor bir şeyler yedirdiğim zaman. 1 yaşından beri 11.5 kilo şu an 20 aylık oldu. Yeme, uyuma problemi şu an tavan yapmış durumda. Lütfen bana akıl verin. Aç bırakmayı denedim. Onda bile meyve istiyor yemek değil.