Elif337798 Kızım 2 yaşına girdi gireli (bu ne ) kelimesini ağzından düşürme, bildiklerini de sorar bu ne kelimesini en az bin kez der bende bilmiyorum sen de derim söyler sonra tekrardan bu ne der bu ne zaman biter acaba
Ballilokmam11 Elif337798 haha o bitsin neden başlıyor 😂😂 şaka bir yana gelisim parçası heralde kızım da sürekli neden, niye diye soruyor cevaplıyorum sabırla bu sefer cevabıma neden diye soruyor😂
aynak Elif337798 ayy annesi konuşmak istiyor seninle :) bildiği tek şey o olduğu için bence söylüyor 🫠
Elif337798 Ballilokmam11 bende sabır kalmadı kaç kez aynı şeyi söylüyorum sonra gülerek tekrar soruyor bu ne diye
Marianne Elif337798 evet, küsüp triplere giriyor. Bazen teyit etmek için soruyor. Bir önceki cevabı unutmazlar, farklı cevap verince tutarsız yada yalancı ilan eder😬 verdiğiniz cevabı unutmayın
sanjunipero Elif337798 oyuna çevirmiş çok normal azalacak giderek 😊 harika bir dönem bu şu an her şeyin ismini öğreniyor dil gelişimi bir anda ilerleyecek bunun arkasına
Elif337798 sanjunipero bizde öğle düşünüyoruz baktık susmuyor bende diyorum bwn bilmiyorum sen de öğrenirim diye söylüyor ama sonra tekrar soruyor
Retzja Tabii ki gelişimin bir parçası, merak çoğalıyor bu dönemde. Yapacak bir şey yok aynı şeyi 50 kere tekrarlayacağız gün içinde 😂
Elif337798 Retzja ya kolu az çızılmış bu ne bu ne diye ağlıyor yara diyorum daha çok ağlıyor çızık diyom gene aynı
Retzja Elif337798 Olabilir tabii 😂 Oğlumda bu güncelleme 1.5 yaşından beri var, şimdi de her gördüğüne a aaa demesi başladı 😂😂
GezginPaNDa Elif337798 bu cok guzel bir dönem ama cevaplamak yorucu olabiliyor. Cocuklar meraklı birer kaşif olarak doğar ama çevrenin etkisi ile merak duyguları bastırılır. Aslında bu duygu akademik kariyer icin cok kıymetlidir