Ozgemir05 Arkadaşlar bebeğim mamayla besleniyor sütüm sağınca 30 cc çıkıyor ve yetmiyor bebğimde göğsümü bırakmaya başladı ne yapıcağımı bilmiyorum ama mamayla besleniyor diye de kendimi üzmekten alıkoyamıyorum böyle olupda neler yapıyorsunuz
Kartallveannesi Ozgemir05 benim oğlumda doğduğundan beri mama destekli besleniyor yani düzenli olarak mama yiyor sütüm çok az iki göğsümden 20 cc falan çıkıyor anca olduğu kadar veriyorum nadiren sağıp veriyorum ne kadar geldiğini merak ettiğim için genelde emziriyorum mama yerken biberona alışıncada göğüsten gelmeyince istemiyorlar moralinizi bozmayın yüzlerce binlerce kişi var bebeğini mamayla besleyen inşallah artar sütünüz bebeğinizde tutar göğsünüzü benim hiç artmadı çünkü aksine azaldı.
diloska Ozgemir05 benim de doğumdan itibaren yoktu mama meme devam ediyoruz hala ama önce meme veriyorum sonrasında mama veriyorum bebeğim 58 günlük şuan sütüm daha çok geliyor mesela ilk başta 4 saatte bi 90 CC mama veriyordum arada anne sütüyle birlikte ama şimdi sütüm çoğaldıkça az mama veriyorum senin gibi kendimi suçladım ama bi baktım kendimi hırpalamışım yoksa yok diyorum bazen hiç doymuyor ama mamalar bunun için var lütfen kendini suçlama rahat ol olmayabilir bir damlası bile faydalı ne geliyorsa ver sonra mama ver
Berra Ozgemir05 mrb bende sızın gıbıydım suan bebegım 6 aylık olacak mamayla beslendı gelısımı gayet guzel sadece etrafa kulak asmayın bende çok üzülmüştüm bir şeklinde buyuyorlar üzmeyen kendınızı .
Sevim125 Sağarken çıkan süte bakmayın ne kadar kaliteli makina bile olsa bebeğin kadar çekemez anne göğsü bebek için yaratılmış ve onun beslenmesi için var olan bişey o ne kadar sık emerse ne kadar çok çekerse o kadar süt gelir. Vede banyoda saçlarınızı ikiye ayırın göğüslerinizin üstüne koyun tarakla göğüs ucunu doğru tarayın süt kanalları harekete geçer ve süt oluşumunu destekler sütüm yok demeyin bebeğinizi sık sık emzirin derim ve taramayı deneyin inanın işe yarıyor test ettim onayladım 😉😊
Ozgemir05 Sevim125 ama benım bebeğim sütüm az geldiği için anneyi bıraktı yoğun bakıma girdiğin de de biberonla alıştı ne yapacağım bilmiyorum. Kafam da şu var suan sütümü arttırıp ya i bebeğim ilk dakikalar zar zor emiyor ama sonradan damla damla gelmeye başlayınca almıyor. Sütümü arttırıp daha sonra da göğüs ucuna koyulan bişey varmış o şekilde devam ettirmeyi düşündüm
Pelinzade Benim sütüm toplasan 10 cay kaşığı zor çıkıyor içiriyorum 13 günlük mememi istemiyor ben hiç emziremedim 😞her yolu deniyorum bakalım
Pelinzade Ayvaaaaa ben her yolu deniyorum ama YÖK çıldırıyor ağlamaktan sesi kısılıyor mama veriyorum siz hangi manayı kullanıyor sunuz
Ozgemir05 Berra o kadar baskı altında kaldım ki sanki sütüm varda ben vermiyormuş gibi oğlum iştahlı ve hastane de mamaya alışınca tutmadı kıyameti kopartıyo bende süsütmü arttırıp bari her fırsatta sağıp dolaba koyarım o şekilde veririm diye düşünüyorum yani bilmiyorum sanki süt vermıyo Rum diye sürekli hasta olucak
GnsLna Ozgemir05 merhaba canım. Sütüm azaldığı ve kilo alımı az olduğu için kızıma 2 gün mama verdim bu seferde beni emmek istemedi bende mamayı kesip sütümü arttırdım. Eczaneden galactago süt damlası alabilirsin ben çok faydasını gördüm kızım 1 haftada 200 gram almış. Dolu dolu sütüm var şuan. 😊
Berra Ozgemir05 bendim kızımda ıstahlı sutum yetmıyordu en son meme reddı yasadık bagısıklıgıda gayet uyu ışınız ferah olsun
Ayvaaaaa Pelinzade aptamil kullandık aşırı gaz problemimiz oldu ve sürekli çıkardı, sonra hipp aldık onu da sevmedi, şu an golden goat kullanıyoruz sanırım bundan memnun kaldık, gaz problemimiz azaldı ve daha rahat tuvaletini yapıyor. Deneyebilirsiniz
Ayvaaaaa Pelinzade benim bebeğim de öyle o kadar kötü ağlıyor ki ben onun bağırdığı kadar bağırsam 3 gün boğaz ağrısından duramam, içim acıyor 😔