vuessunn dün biz de gittik öksürük nedeniyle doktora. Üç farklı öksürükten söz etti doktor. Birincisi krup öksürüğü, havlar gibi bir öksürük diye tabir ediliyor, sert derinden geliyor öksürüğü rahatsız ediyor çocuğu da.
Bir diğeri balgamlı öksürük ki bunu anlarsınız zaten. Bir diğeri de boğmaca öksürüğü dedi, ard arda o kadar çok öksürür ki bazen öğürüp kusmayla sonuçlanır. Benin bebeğin öksürüğü krupa daha yakındı, boğazında da ödem ve kızarıklık vardı kanında da crp çıktı. Hemen orda bir şurup karışımı hazırlayıp içirdi doktor, bu ödemini alıp rahatlatacak dedi. İlaç yazdı ayrıca sabah akşam nebulizatör ile onu solutacağız.
Geniz akıntısı da var ki öksürüğü bu da tetikliyor onun için de damla yazdı.
Enfeksiyon için antibiyotik şarttı ona da akşam başladık.
Buhar makinanız varsa serum fizyolojik koyup onunla buhar verebilirsiniz sanırım, zararı yok bunun, klima falan kullanıyorsanız odanın nem miktarına dikkat edin. Ihlamur da verilebilir biraz rahatlaması için.