Yakında 12 saatlik bir araba yolculuğuna çıkacağız ve açıkçası biraz kaygılıyım.
Daha önceki yolculuklarımız çok rahat geçmişti ama şu anki dönem biraz farklı. Son zamanlarda özellikle meme isteği arttı ve ağlayarak isteme durumu da başladı. Bu yüzden yolculukta nasıl geçeceğini kestiremiyorum.
Bir yandan da uzun süredir (18 aydır) uykusuzluk ve emzirme düzeni beni oldukça yoruyor. Bu yüzden hem fiziksel olarak hem de zihinsel olarak biraz endişeliyim.
Benzer uzun yolculuk yapan anneler var mı? Nasıl geçti?