oglumunannesiyimmm benım oglum 3 yasında cok bu durumu yasamiyorum. İlla ki aglıyor fakat onlar kendını bu sekılde ifade ediyor bazı durumlarda. Konusuyorum anlatıyorum kucagıma alıyorum vs.. Fakat arkadasımın 3 yas cocugu var telefon bağımlısı oldugu ıcın asırı aşamalar, öfke, sinir ve şiddet var. Sizin cocugunuz için soylemıyorum fakat telefon söz konusu degılse bu durumlar gecıcı oluyor. Allah saglık versin cocuklarımıza. Butun huylar gelıp gecıyor zamanla.