Mom34 Aynı yerde oğlumda da var önce böyle kuruluk oldu sonra orası kızardı baya , nemlendirici kullandım geçer gibi oldu , sürmediğim gün kızarıyordu, doktora götürdüm kontakt egzama dedi hipokort verdi baya azaldı kuruluk ama sürmeyince yine kızarıyor. Nasıl geçecek bilmiyorum artık..