Benim oğlum doğduğundan beri hep memede uyudu, bende sıkıntı ederdim stres yapardım. 2 yaşına geldiğinde kademeli olarak azaltmaya başladım, yavaştan ayakta sallama ile uyutmaya başladım, bazen meme bazen oyalayarak ayakta sallama, 2 yaş 3 aylıkken memeden kestim. O zamandan beri ayakta sallayarak uyutuyorum şu anda 2 yaş 10 aylık. Ben memnundum bu durumdan