umaytoom Bu antibiyotikten verdi doktor ama bir ölçek yaziyor ilacın üzerinde içeriğindeki kâğıtta da kilo bazlı ölçekler vermiş ben 5 ml veriyordum kilosuna göre fazla geliyor kâğıtta yazana göre Kullananlar var mı kaç ölçek şeklinde kullanmıştınız siz
18yavuzselim25alparslan umaytoom benim oğlumda 10 küsür kilo perşembeden beri antibiyotik kullanıyoruz malesef ama klamer değil augmentin. 3,5 ml dedi doktor
KendiEvimdeDeplasmandayim umaytoom bize de klamer verdi doktorumuz. Kızım 10.5 kilo civarında 3 ml veriyorum içindeki aparatta kilo kısmı yazıyor ona göre çekiyorum
umaytoom ggrqnitt kutunun üzerinde bir ölçek yazınca bende öyle yaptım aslında kullanma talimatına bakmistim ama doktor bilerek yüksek doz vermiştir diye düşündüm eczaneyi aradım o da kilosuna göre verilir dedi ben 3 kez verdim 4. Ye kilosuna göre vereyim o zaman 😞😞
sencokbiliyon umaytoom 1ml de 25mg var. Klamer kg başına 7.5 mg verilir. Bebeğiniz 10.800 gr olduğuna göre 80mg vermeniz lazım. Bu da 3.2 ml tekabül ediyor 🌼
umaytoom sencokbiliyon çok teşekkür ederim akşam o sekilde verecegim Bir şey olur mu ben fazla verdiğim için acaba 🥺
umaytoom sencokbiliyon bu sabah 4 ml verdim mesela dün akşam da 5 ml çektim ama 4 ml içti daha da zorlamadım
umaytoom 18yavuzselim25alparslan kiloya göre demiş o zaman bizimki bir şey demedi o konuda benimde kafam karıştı o yüzden
umaytoom KendiEvimdeDeplasmandayim zaten anlamıştım bi yanlışlık olduğunu çünkü 5 ml versem sürekli şurup hemen biter antibiyotikler 1 hafta içiliyor en az diye biliyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim umaytoom bize 7gün kullanıp bırakın dedi doktorumuz ama bende çok bilgili değilim bu konuda. Şuan 3.gün kızım iyi durumda ilk başka antibiyotik vermişti alerji yaptı buna dün geçtik. Salı günü bırakacağım bende
umaytoom KendiEvimdeDeplasmandayim size ne için verdi acaba bize bronşit dedi öyle verdi ateşi geçti ateşlenmiyor antibiyotik kullandığımdan beri ama öksürüğü geçiremiyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim umaytoom çok geçmiş olsun biz ateş şikayetiyle gittik boğaz ve kulak enfeksiyonu dedi o yüzden başladık. Öksürükte çok zor ya inşallah geçer bir an önce
18yavuzselim25alparslan neolmusyaani ateş, kusmadan dolayi gittik doktora bogazi kızarık olduğu icin antibiyotik başladı
neolmusyaani 18yavuzselim25alparslan Allah şifa versin bazı doktorlar bogaz kizarikligina antibiyotik vermiyor bazıları veriyor
18yavuzselim25alparslan neolmusyaani amin tesekkurler sizin bebeginize de gecmis olsun. Saatlerce hastanedeydik kan idrar tüm tahlilleri yapıldı gereksiz yere verdiklerini sanmıyorum