Kızlar diyetisyen eşliğinde diyete başladım bi hafta oldu 2.800 yağ gitmiş . Ama ödem çok tutmusum bu hafta çok kaçırdım aşırı kaçamak yaptım yani doktor bu kadar kaçamağa rağmen çok iyi vermişsin dedi . Ama kaçamaklar ödem yapmış hep . 2 kg ya yakın ödemim var . Ananas tarçın kaynat suyla beraber dedi ödem atarsın hemen dedi. Başka ödem için ne yapmam lazım fikirlerinizi yazarsanız sevinirim . Kilom 73 buçuktu 71 olmuşum ama tartıda ödemden dolayı aynı gözükmüş . 71 sayıyor doktor suan beni . Hedefim 65 inşallah. Hatta 59 ları da görsem çok mutlu olurum. Ödemden dolayı yüzüm ellerim fln şiş acilen ödem atmam lazııım