Rabia_kk Merhaba kızlar eltileriniz ile nasılsınız hangi huylarını sevmiyorsunuz? Benimki bi iyi oluyor bi kötü anlamıyorum ne yapmaya çalışıyor 😃
zynpdgs Rabia_kk benimki de aynı çok şükür şuan kaynana tarafındsn kimseyle konuşmuyorum başım rahat eltim arada o küçük beyniyle laf soktuğunu sanıyor bend3 cevabını veriyordum bazen bazende vermiyo4dum tartismamak için çünkü şu hayatta hiç sevmediğim şey cshille tartışmaya girmek o hep haklı çıkacak ben niye kendimi o kadwr yorayim ki o da öyle olunca kndini bı halt saniyorid
somurtkansirin Rabia_kk eltimle bir sınırımız var. Eltimle dertleşmem mesela. Ne kadar az şey paylaşırsanız o kadar az oluyor sorunlar.
aybars_mom Rabia_kk Mesafeliyiz. Ne o ne ben aşırı samimiyetimiz yok. Bir araya geldiğimizde konuşuruz, onun haricinde mesaj, arama olmaz aramızda. Özel günler hariç. Bence olması gereken bu ☺️
Yaren-1526 Rabia_kk aram yok kestim muhabbeti hatta buraya onla ilgili post açacak kadar da onemsemem asla 😁
yildiz49_ Rabia_kk pek samimi değiliz. bir araya gelince konuşuyoruz onun disiinda arayıp mesajlasmayiz. en başında da hiç sevememistim zaten.
Kaardelen Rabia_kk Eltim yok çok rahatım 😁 Olsaydı da umursamazdım eğer böyle davranıyor olsaydı. Bu tür şeyler bana çok saçma geliyor muhattap olmam geçerim 😂😂
irmakefe_ Dört eltim var ikisiyle görüşüyorum biriyle bir seneye yaklaştı hiç görüşmüyorum numarası bile yok öyle söylim yani
allwrite Hiçbir sorun yok. İlk günkü mesafeyi koruyoruz, çünkü neden korumayalım. Telefon numaralarımız ya da sosyal medya hesaplarımız birbirimizde yok. Yılda 2-3 kez görüşüyoruz. İyi bir insan. Herkes kendi hayat telaşında.
accountant Rabia_kk henüz nişanlılar ama pek anlaşabileceğimizi sanmıyorum mesafeli olmayı düşünüyorum
mamacita_1 Rabia_kk bir eltim var evlerden ırak asla görüimüyoruz çok defa şans verdim enayi yerine kondum bile bile ama çok şükür akıllandım