papatyaq_ Kızlar doğum yapalı 1 buçuk ay oldu normal doğum yaptım makat çatlağım oldu ama hala düzelmedi krem kullanıyorum ama çok kötü bebeğimle bazen zor ilgileniyorum nasıl gececek bu varmı yaşayan çok zor 😢
eymenasaf3 papatyaq_ nasıl ağrı yapıyor tam olarak ben normal doğum yaptım dikiş iki defa attılar dikiş ağrısını biliyorum ama makatımda kemiğim sanki ağrıyor gibi uzanamıyorum oturamıyorum
16momm papatyaq_ Allah yardımcın olsun ben de doğumdan sonra çok çektim aç karna zeytinyagı iç sürekli lifli şeyler ye kabız olunca çok fena oluyor
hghg papatyaq_ sabah akşam ve tuvaletten sonra kantoron yağı sür hafif içine doğruda sürebilirsin hatta ve sonra bana dua et bacım
lovelymoms papatyaq_ canım geçmiş olsun bende çok çektim bebeğime bakamıyordum makat çatlağının sebebi ıkınmak yani kabız ve ishal olmamak gerekiyor düzelmesi için. O yüzden bol su iç ve sarı kantaron yağı sür benim öyle geçti.
papatyaq_ eymenasaf3 canım ben ilk hafta hiçbisey hissetmedim 2 haftadan sonra yavaştan başladı acısı kanamam olmaya başladı doğumda yırtılma olmuş 🥲çok zor inşallah yaşamazsın
16momm papatyaq_ ben hemen hemen ilk 6 ay çok çektim . zamanla düzeldi şükür 🥲 ama katı şeylere dikkat ettim kabız olmamak gerekiyor ilerlemesin diye .
16momm papatyaq_ bol bol su iç . Zeytinyağı iç karnına. Kuru incir ye sulu yemekler ye ekmeği makarna pilav az tüket
papatyaq_ 16momm ay çok uzun sürmüş dayanilcak gibi değil 😢 bol bol su içiyorum zeytin yağıda yiyorum ama inşallah duzelir
fatbama Bende daha 40 cikmadi gecmedi devam ediyor hastaneye gittim krem verde surup verdi iyilesir inslh cok zor Allah yardim etsin sicak su otur kantaronnsur. Gecer insallh hepimizinin ki