Oğlum tam 4 buçuk aylık ve doktor kontrolüne gittiğimizde bize tomografi çekilecek bıngılda kapanmış korkmayın ama takip edilmesi gerekiyor, beyin gelişmez durur dendi. Biraz araştırdım baş büyümesi önemliymiş sürekli kafatasını ölçecekmişiz bir uzmana gitmemiz gerekiyor sanırım korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı?