bulutlarinsesi Kızlar tabağında uçuk çıkmak üzere. Kırmızı izi var. Büyümeden hemen kurutmak istiyorum. Bebeğimi emziriyorum ve korkuyorum açıkçası. Uçuşu olan nasıl neyle geçirdi nolur anlatın. 😔🥺🥺🥺
oylesinebiri__ bulutlarinsesi emzirme döneminde uçuk çıkmıştı dudağımda asiviral krem yazmıştı doktor
gulcan35 bulutlarinsesi bi pamuğa sirke yada aseton sıkıp o bölgeye bi süre baskı uygulayın ikisini de denedim ikisinin de faydasını gördüm
Mom_87 bulutlarinsesi kenakort krem var. Eşim çok sık uçuk çıkarır. Hep bu kremi sürer. Sarımsak da sürdüğü olur. Maske takın ve bebeğinizi öpmeyin mümkün olduğunca, ellerinizi temiz tutmaya çalışın. Allah şifa versin
bulutlarinsesi Seherr_ ilaçta olır ama emzirdiğim için her ilacı kullanamıyorum mağlum 🥲 normalde kremler inanılma işe yarıyor ama 😔
alpi_ Kesinlikle sarımsak sürün sürekli zaten yakar hemen çok fazla büyğmez bende oğlum yeni doğduğunda uçuk çıkardım uçuğunuz geçene kadar da maske takın
gulcan35 bulutlarinsesi yok kardeşim hatırlamıyorum çok oldu ama normale göre çok daha hızlı geçirdi ve büyümesini yayılmasını durdurdu