TalentedMom Selam anneler; Ağustosta dopumgünüsü var kızımın ne tür konsept ve elbise seçtiniz paylaşırsanız sevinirim
saremomm_ TalentedMom merhaba 🌼 papatya temalı yaptım 5 6 tane papatya balon 1 rakamı balon bir de duvara yazı evde kendim yaptım kızımda papatyalı beyaz elbise giydi
TalentedMom simseklivekalpli onu 2 yaşta düşünüyorum biraz büyüdüğğ zaman deniz kızı elbiseleri daha hoş olur diye düşündüm
erozseyda Minnie mouse ❤️ kırmızı beyaz konseptli yaptım pankart yaptırdım balonla ve kırmızı kurdelelerde perdeyi süsledim tütü etek giydirdim çok tatlı oldu 🥰