bazkrtsell Kızlar sezeryan doğum yaptım şunu yap mutlaka dediğiniz şeyler neler? İyileşme sürecinde nelere dikkat etmeliyim?
metekaanmomm bazkrtsell sürekli yurumen ama yere bakmadan yoksa baş dönmesi yapıyor, kahve iç narkozu kolay atmak için, hoşaf iç bol bol kabızlığa iyi gelir. Ağır kaldırma, asılma, yukardan biseyler almaya çalışma
accountant bazkrtsell kesinlikle antibiyotik kullanımı. İlaçlarını kullanmadığı için bir tanıdığımın dikişleri enfeksiyon kaptı ve tekrar kesilip dikildi aynı yerden. Onun dışında yürümek yürüdükçe açılıyordum oturma yatma sürem uzadıkça ayağa kalktığımda daha çok canım acıyordu.
Seherr_ bazkrtsell 💩 yapamıyorsunuz🙂 Bağırsaklarınız bir süre eski formunda çalışmıyor, acı hissi duyduğunuz içinde ıkınmaktan çekiniyorsunuz. Sıvı alımını artırırsanız kabız olmazsınız. Ben 1 hafta yapamamıştım mesela, bir haftanın sonunda lavman yapılmıştı 🥲
Aklimideliricem Ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk iyileşirsin demişti doktorum evin içinde bile sürekli yürüdüm yatmışlığım çok azdır. Oturup kalkarken dikkatli ol ağır kaldırma yeterli. Bide gerçekten sıvı önemli hem süt için hem bağırsaklar için bende çok zorlanmıştım 💩 konusunda djskdjfjhd
Samsai Ne kadar yürür ne kadar hareket halinde olursan o kadar çabuk iyileşiyorsun. Yatarken doğrulurken yan dönüğ kollarınla destek alarak doğrul direk kalkmaya çalışınca karna çok baskı oluyor. Ben de sezeryan olalı 1 ay oldu. Bide kemik suyu içmiştim ilk zamanlar sğrekli yara iyileşmesi için bana çok faydası olduğunu düşünüyorum
bazkrtsell accountant antibiyotiği kullandım ilk hafta bitti çok şükür. Sezeryandsn sonrasa ayağa kalkıp yürümeye çalıstım hep çok şükür şuan çok iyiyim sanki hiç ameliyat falan olmamısım gibi ama yinede dikkat etmem lazım tabi ki oturup kalkarken