Ya kızım hiçbişeyden mutlu memnun olmuyor ya 15,5 aylık ne yapsak sürekli ağlama mızırdanma çok yoruldum artık iştahsızlığı, huysuzluğu üstüne uykuları da bozuldu gece geçe kadar uyumuyor sabah erken kalkınca huzursuzlanıyor öyle yoruldum ki artık böyle mi devam ediyor hep atak matak mı gene 😰🤦🏻♀️geçiyor az kaldı diyen anneleri alalım 😁