kevsii
Öncelikle her bebekte her atak farklı oluyor. Kimisi hissettirmiyor kimisi hafif kimisi çok fazla o yüzden kesin kötü olacak diye düşünmeyin. Ben dördüncü ay atağını en en en yoğun yaşayan annelerden biriyim ,3.5 aylıkken başlamıştı ve 5.5-6 aya kadar sürdü çok kötüydü şuana kadar zorlandigim en zor atakta bir yada ikinci sırada olabilir. Mesela sekizinci aydanda dördüncü ay neymiski diye bahsederler. Bizde sekizinci ayı hiç hissetmedik herkesin korkarak anlattığı şey bumu demekki onlar dörtte asıl bişey yaşamamis demiştim o yüzden içinizi rahat tütün birazda sabırlı olun ☺️