Kızlar oğlum 3 ay 20 günlük yaklaşık 10 gündür ağzından çok salya akıyor biberon emzik verince diş etleriyle ısırıyor. Dün gece de hep çığlık atarak uyandı. Acaba diş etleri mi kaşınıyor diş mi çıkarak ? Ne yapayım ne iyi gelir ağrı kesici de çok vermeyi istemiyorum