prlkelf sizi o kadar iyi anlıyorum ki ve benim gibi burda bütün bu göğüs ucu yarasını yaşayan anneler hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor ama geçecek 40 gün çektim ağlayarak emziriyordum bende herkes gibi her kremi denedim en son fito kremi denedim günde 3-4 kez sürüyordum ve üzerine buzdolabı poşeti kapayıp bebeğimi tekrar emzirene kadar bırakıyordum emzirme vakti gelince ılık suyla güzelce yıkayıp emziriyordum sonra sütümü etrafına sürüp biraz kurumaya bırakıp ardından silikon göğüs kalkanını takıp bırakıyordum böyle böyle zamanla iyileşti şimdi bebeğim 2,5 aylık oldu hala bazen memeyi yanlış tutunca ucu hafif sızlıyor ama asla o ilk acı gibi değil.. en büyük ilaç zaman ve geçeceğine inan