prlkelf bebeğim 48 günlük daha yeni iyileşti 1 hafta oldu garmastan pomat,Lansinoh krem gümüş kapak,kalkan neler neler kullandım fayda etmedi hatta kremleri sürdükçe sanki acısı aynı devam ediyordu hiç bi ilerleme olmuyordu acık bırakıyordum evde göğüslerimi sonra kremlerim bitti almadım yenisini baska krem arastırıyordum madecasol mu alsam fayda edermi acaba flan derken almadm diğerleri fayda etmeyince ve ılık suyla yıkıyordm sabah öğle akşam acık bırakmaya basladım yıkayıp hiç bişey kullanmadım ve geçti acısı hiç geçmiycek sanıyordum kanıyordu emzirirken öyle kaç gece ağladım emzirme zamanı gelince ağzına aldığı gibi göğsümü bağırıyordum acıdan ama çok şükür geçti diyeceğim şuki ne kullanırsan kullan geçmiyor kendiliğinden geçti benimki şimdi cok şükür hiç bişey yok bana da geçiyor bir zaman sonra diyorlardı hiç inanmıyordum hiç geçmeyecek gibi geliyordu inşallah senin de bir an önce geçer