kkksss Bebeğim 4 ay 5 günlük ve baş çevresi 47 cm 2 kez usg yapıldı temiz çıktı ama başına böylr bir iey gelmiş olan var mı
ipeksiiimom kkksss benim kizim da makrosefali 2 kere mr çektirdik temiz cok şükür 4 aylıkken 43 cmdi yanlış hatırlamıyorsam, benim ve eşimin de baş çevresi buyuk o yüzden genetik dedi doktorumuz su an 33 aylik kizim elhamdülillah cok saglikli hala takip ediliyor
birkartanesii Doktor değilim tıbbi bilgim yok ama burada bazı anneler kendi ya da eşlerinin de kafalarının küçük olduğunu, bebeğin de onlara çektiğini söylüyordu. Böyle bir şey olabilir mi?
kkksss birkartanesii benimde eşiminde baş çevresi yetişkinlere göre büyük nöroloji dr u öyle söylemişti
Aklimideliricem Benim büyük oğlumun da baş çevresi büyüktü makrosefali de denilmedi ama USG çektiler tiroit değerlerine baktılar hepsi temiz çıktı şimdi 3.5 yaşında gayet normal bi çocuk
kkksss Aklimideliricem benim oğlumada makrosefali denilmedi ama takip altında şu an,sizin oğlumuzun kaç cm di hatırlıyor musunuz
Aklimideliricem kkksss ay yok ya hiç hatırlamıyorum eşimin de bebekken kafası büyükmüş biraz genetiktir o zaman dediler USG de temiz çıkınca. Gözleri de iri iri olduğu için tiroit de bakmışlardı o da temiz çıktı
kkksss Aklimideliricem bizde de ben ve eşimin kafası büyük ve benim oğlumunda gözleri iri kocaman ama genel olarakta iri yanaklı bi bebek inşallah bizimde genetiktir şimdilik takipteyiz başını tam tutmasını bekliyoruz şu anlık
kkksss ipeksiiimom bize daha hiç mr istenmedi 5. Aya kadar başını tam tutmasını istediler sadece şimdilik kısmi tutuyoruz
ipeksiiimom kkksss kizim 3 aylıkken istedi doktorumuz o zaman temiz cikti 23 aylikken yeniden istedi yeniden elhamdülillah temiz çıktı. Zaten bebeğinizin davranışlarından gelişiminden anlıyorsunuz bi sorun olup olmadığını insallah sağlıkla büyür hepsi