anne905 ay bu ben. Çocukluğumdan simetri sorunum var. Oyuncaklarıma birilerinin dokunmasından, yerinden oynatmasından nefret ederdim. Zamanla tam geçmezse de hafifliyor. 36 yaşındayım, odama girdiğimde bakarım, her şey bıraktığım yerde mi değil mi diye. İş yerinde de aynı şekilde kimse benim kalemime bile dokunamaz.