gamzx Bebeğim 1 ay 27 günlük doğduğundan beri denemediğim emzik kalmadı damakli da denedim şeyde. En son şimdi herkes bibsi söylediği için onu aldım ama onu da kabul etmiyor ve öğütüyor ne yaparak kabul ettirebilirim
beybitolat gamzx istemiyorsa zorlamayın. Sonra birse bıraktırmayla uğraşacaksınız örnek benim gibi hahshhhs
gamzx yenianne999 hem emzikle uykuya geçişleri daha kolay oluyor hemde bebeğim göğüsümü sürekli emmek istiyor en azından uykuya geçişlerinde ve dışarıdayken emsin istiyorum
kahvekolik_ Kizimda hic emzik kabul etmedi maalesef iki yasina girdi cok zorlandim ama emziksiz daha iyi bence
b34_ gamzx benimde bebeğim bugün 2 aylık oldu avent de aldım damaklı emzik de ama asla tutmuyor sizinki gibi azcık zorlayınca direk öğürüyor bide çok nadiren de olsa uykuya geçişte tutturabiliyorum (o da 2 aydır denedigim için galiba 😬) yoksa tutmayınca tutmuyor