kvsrbrn Kızlar merhaba bebeğim 9 aylık.Sanırım bebeğime bozuk mama içirmişim aslında gece kalkıp yaptım 3 gibi içmedi ben de sabah 7 gibi aynı mamayı verdim içti ama o kadar yorgunum ve uykusuzum ki farketmemişim bile baktım dibinde mama kesik kesik olmuş muhtemelen sıcaktan.Başına böyle bir durum gelen var mı? Çok korkuyorum ve çok kızıyorum kendime nasıl böyle bir şey yapabilirim diye 😢
bebekbiskuvisi kvsrbrn bende tarihi geçmiş mama vermiştim 5 cc ancak içmişti ama bişey olmadı şükür sizde kusma ,ateş, ishal var mı takip edin huzursuzsa bile bir doktora gösterin. İnşallah bişey olmaz geçmiş olsun
seyda_emir_humeyra O kadar uykusuz kalıyorumkiiiii . Siz yine 1 kere yanlışlıkla içirmişsiniz ben kaç kere yaptım Allah bilir . Bişey olmadı korkmayın kendinizede kızmayın hem gün boyu yorgunluk hem uykusuzluk , olabiliyor insanlık hali
seyda_emir_humeyra Hatta ben bir keresinde kendi sütümü uzun süre bekletip içirmişim farkında olmadan , bebeğim ishal oldu 1 gün , sonrasında geçti