ezgiii12490 Kızlar anksiyete galiba bu 2.dogumdan sonra yine başladı nefrs alamama durumu zorluyor beni uykudan uyandırdı resmen esneyerek nefes almak istiyorm göğse kalbe gittim bişey çıkmadı var mı benimle aynı şeyleri yaşayan iki çocuk desteksiz bakiyorm
huhuuu ezgiii12490 yorgunluktan uykusuzluktan anksiyetemiz hep tetikleniyor. Bende dün gece 1 de atak geçirdim. 3 e kadar sayıp nefes aldım sonra 4 sn nefesimi tuttum 7 ye kadar sayıp nefes verdim. Birkaç kere tekrarladım sonra geçti uyudum. Ben artık kabullendim bir şey olmayacagını biliyorum artık. öldürmüyor süründürüyor resmen bu hastalık.
ezgiii12490 huhuuu uyurken de oluyor mu canm sende bu aralar çok arttı ya zorluyor sende de nefes alamıyor hissi var mı yoksa ayakla gelip geçiyor mu