Açıklamalarınız ve yardımcı olmaya çalıştığınız için çok teşekkür ederim. Emmeyi öyle bir reddediyor ki ağlamasına dayanamadım ve biberon verdim. Kendimi kötü hissediyorum artık böyle 2 saatte 1 sağımla ilerlemem lazım dimi başka şansımız kalmadı çok üzgünüm