ruvodonmez 40 çıkmadan saç kestiren var mı saçmlarım çok fazla kırık çok da dökülüyor kestirmeli miyim yoksa 40 mın çıkmasını mı beklemeliyim bilgisi olan var mı ?
nilbali ruvodonmez ben doğumdan sonra eve gelir gelmez kestirdim 40 çıkmasını falan beklemedim. Kesilmez diyorlar bu tür hurafelere inanmıyorum
elifozkan ruvodonmez 40 çıkmadan dısarı cıkılmaz diyenlerde var ama mesela benim bebeğim yoğunbakımda kaldı ben sürekli hastaneye gittim bunların hepsi hurafe