yaren1511 16 ay önce doğum yaptım veo sırada tüplerimi bağlattım şuan adetim 7 gün gecikti. Hamilelik olabilir mi?
babybabyt yaren1511 bir yakınınız bu şekilde hamile kalmıştı ama tabi kesin bilgi her zaman testler ile olur
yusufmoms27 yaren1511 evet oluyor ama sağlıklı ilerler mi bilmiyorum ben gebeydim bi kadın gelmişti hamile kalmıştı ama bebeğin kalbi durmuştu doktorlar bile şaşırmıştı
mamacitaa_ yaren1511 kalıcı geri donulmez bir yontem oldugu söylenirken hamilelik cok dusuk bir risk degil mi bu durumda
berengunes Bende bağlattım ve sürekli instada falan hamile kalanları görüyorum doktorlarda zaten %100 değil diyor anlamadım ki daha napcaz 🤷♀️ test yap bence 7 gün baya olmuş
huhuuu yaren1511 dış gebelik olabilir. Teyzemde bağlatmıştı dış gebelik geçirdi. Bağlatınca dış gebelik ihtimali çok oluyormuş.