Lina2007 e bebekte katlanır mavi olanı aldım cok övüyolardı içinden cıkan posetlerin hepsi yırtık kullanamadım ve lazımlık gibi olmadıgı için oturmaya korktu düşcem diyodu onu hiç kullanmadım evde aparatı koyup tuvalete götürüyorum lazımlıgı arabaya koydum dısardayken de bagajı açıp lazımlıga yaptırıyorum hep