En büyük destekçim eşim. Aileler yakın değil kendimiz baktık oğlum 4,5 yaşında. İkimiz de çalışıyoruz bu arada. Ben hemşireyim nöbetli çalışıyorum. Eşim sadece akşamları çalışıyor. (19:00-02:00) O yüzden gündüzleri ben işteyken tüm yük onda. Kahvaltısı, giydirmesi , hazırlaması , okula götürme getirme. Market alışverişi vs. Okula gitmeden yuvaletini yaptırmaya kadar düşünür. Çocuğum hiç bir zaman mağdur olmadı. Ben nöbetteyken eşim de işteyken bakacak kimsemiz olmadığı için hastanede benimle kalıyor. Sabah uyandırıp nöbeti teslim edip eve geliyoruz.