Emly Merhaba 3.5 aylik oglum var bir haftadir dogru duzgun beslenmek istemiyor sadece mama ile besleniyoruz aptamil mamayla ilgili bu zamana kadar skntimiz olmadi. Gunde (24 saat) toplam 200 cc anca iciyor zayiflamaya basladi sizce nedeni ne olabilir?
HamzasMomy Emly o aylar benimde öyleydi pek beslenmek istemiyordu gündüzleri. Bende geceleri biraz daha sık verdim mamayi uyku serserimi içiyordu :)
seyreksevim Emly gribal birşey olmasın burnu filan tıkalı onu bir kontrol edin birde erken diş filan çıkarıyor olmasın çay kaşığının ucuyla pekmez filan katın aptamilin içine
Deletedmom122 Benimde oglum 2.ayın basında verdigim mamadan nefret etti kendi bıraktı memeyle devam ettik öyle bisey mi acaba?
Emly Deletedmom122 ins oyle bir sey degildir en basindan beri memeyi almak istemedi emzirme danismanlariylada gorustuk cozum olmadi sadece mama olark gidiyoruz
BuseCan Emly çok az alıyor ama arada olur atak dönemindeyse yemez diş belirtisi varsa o yüzden de yemez canım .
HamzasMomy Emly 3 saatte bir kesin veriyordum. Tabi benimki emiyorduda o zamanlar ama meme reddimizde vardi. 3 satte bir uyandırıp ya mama ya meme veriyordum