bebek_12 Bebeğim 5.5 aylık park beşik kullanıyorum ama uyuduktan sonra park beşiğine koyuyorum hemen yüz üstü dönmeye çalışıyo ya dönerken yada döndükten sonra ağlayıp uyanıyo. Yanımda yatırınca hiç yüz üstü dönmeye çalışmıyo. Bir önerisi olan var mı?
mrscakir bebek_12 bebekler yeni bir alışkanlık kazandıkları zaman uyku gerilemesi yaşıyorlar benim kızımda ilk dönmeye başladığı zamanlarda dönüp kendini uyandırıyordu ama bir süre sonra geçiyor. Mesela alkışı öğrendiği zaman da alkış yapıcam diye uyumuyordu 😂 uyandığı zaman uyutmaya devam edin hemen beşiğinden almayın zamanla alışacaktır.
maviportakal_ bebek_12 sallanma özelliğini kullanmayın benimki de başta öyleydi sonra zamanla uyanmamaya başladı
gulsahh0 bebek_12 9. Aydan bildiriyorum yatırınca uykusunda emekleme pozisyona geçip uyanıyor 😂 anlayacağınız her öğrendiği beceri için uykular bölünecek
annisoldum bebek_12 dönmesini engelleyecek şekilde yastık koyuyordum ben ya da hemen almıyorum kendi kendine geri dalıyor
bebek_12 mrscakir gerçekten çok zor koyduğum gibi dönüyo ve ağlıyo uyanıyo . Yaa kıyamam ya her öğrendikleri şeyde nasıl mutlu oluyolar☺️
bebek_12 maviportakal_ yok zaten sallanma özelliğini kullanmıyorum. Bizim sorunumuz dönerken uyanıyo ağlıyo
bebek_12 gulsahh0 evet ama sonrasıda var bu işin yanımdan nasıl ayırcam bu sefer onun derdine düşücem☺️ o yüzden çok alışmadan baştan önlemimi almak istiyorum
bebek_12 annisoldum ya yastık koymaktan korkuyorum Allah korusun yüzünü falan kapatır. Ama çok ağlıyo yinede hemen almıyayım mı?
mutluikizler_06 bebek_12 benimki de 7 bucuk aylik yeni ogrendi donmeyi. Park yatakta ayni sorunu yasiyoruz ya aglamasina dayanamiyorum ki. Bi arkadasim sallamiyo kamera bile koymuyo. Agliyo agliyo uyuyo bebek ama gecen onlardaydim duydum benim icim acidi. Ben maks iki dk dayanabiliyorum
bebek_12 mutluikizler_06 sizinkide döndüğünde mi ağlayarak uyanıyo. Ay yok ya öyle o kadar çok aglatmaya değer mi bebeği. Ben iki dk dursam yine iyi alıyorum hemen çünkü ağlaması şiddetleniyo
b_ayaz bebek_12 aynısı ya gidip düzeltiyorum sürekli. Dün gece ilk kez döndükten sonra kafasını koyup uyumaya devam etti ama bu sefer de kontrol etmekten ben yine uyuyamadım 😂
bebek_12 b_ayaz ya dönüp uykuya devam etse sıkıntı yok benimki döndüğü an direk uyanıp ağlıyo. Oyy miniğim benim ya yeni bişey keşfedince hep yapmak istiyolar☺️ ayy annelerin huyu hep aynı demek ki bnde kontrol ediyom öyle bişey olunca☺️☺️
mutluikizler_06 bebek_12 uyaniyo donunce, uyaninca sinirleniyo herhalde aglamaya basliyo. Bi iki gundur donupuykuya devam etmeye basladi. Alisiyo herhalde
bebek_12 mutluikizler_06 ay benim bebeğimde aynıydı. Dediğin gibi 2 gündür dönsede uykuya devam ediyo çok şükür