gmzetrgt13 milletin ağzı ile iş yapmayın derim. Bakın neler yaşamıssınız ve en sonunda bu üzüntülerle bir evde acı çeken sizsiniz. Millete göre davranır kafaya takarsanız yine kötü bir durumda üzülecek olan sizsiniz. Size akıl verenler değil. Bence bebeğiniz daha çok küçükmüş. Böyle şeylere kafa yormadan ama hayırlısını dileyerek kendinizi güzel şeylerede kapamadan yaşamınıza devam edin derim. Çalışın ayaklarınızın üstünde durun, pskolojiniz tam anlamıyla biraz daha iyi olsun bakın bakalım ozaman ki aklınızda şimdiki aklınız uyuşacakmı. Sanki zamanla daha sağlıklı karar olacak gibi. Asla bir kaçış olarak evliliği tercih etmeyin. Mutlu olmak için zamanı gelince biriyle hayat arkadaşı olun