Oğlum 12 aylık, düzeltilmiş 10 aylık mamayla besleniyor, gündüzleri bile mamaya güvendiği için çok az yemek yerdi, geceleri de mama için çok sık uyanıyor ama biberon ağzındayken uyuya kalıyor, bugün gündüz hiç mama vermedim hep yemek verdim, çok az yediği için 2 saatte bir yemek teklif ettim istediği kadar yedi, gece beslenmesini de kesmek istiyorum mama için uyandığında hep su veriyorum şimdilik acaba mantıklı hareket mi bilmiyorum