Yenidoğan bebeğim doğdu doğalı (6 günlük) genellikle hapşırmaları oluyor araştırdığımda normal olduğu toza neme hassasiyetinden kaynaklı olduğu söyleniyor grip olmuş olsa ateşi olur burun akıntısı olur diye rahat olmayı düşünüyorum ama sizce hapşırması normal mi?