Vefat ettiği andan itibaren cesetler özel poşetlere konup morga indiriliyor. son bir kez giremeyeceksiniz bile yüzünü. torbanın açılmaması gerektiği için müslümanlar yıkanmadan gömülüyor. Karantina döneminde olduğumuz için cenaze namazı bile kılınamiyor.Ne dersiniz artık ciddiye mi alsak bu işi ? Kimseye bu kadar garip bir ölümü layık görmeyin sebep olmayın . Evinizde oturun. Mecburiyetten dışarda olanları düşünün bencillik etmeyin.