Merhaba kızlar bebeğim 11 ay 26 günlük 4 gündür uyku gerilemesi yaşıyoruz. Gündüz 2 uyku yapıyor ama uykuya geçirirken çok zorlanıyorum öncesinde böyle bir sorunumuz yoktu gece uykusuna 10 gibi geçen bebeğim şimdi 11.30 da ancak geçebiliyor aynı şekilde öğlen uyuturken de çok zor geçiyor uykuya acaba tek uykumu istiyor atak haftasımı bilemedim bu aylarda tek uyku yaptıran var mı yada kaç uyku yaptırıyorsunuz