Kizim 1 ekim 2021 doğumlu bu sene anasınıfı yaşı isteğe bağlı 4 yaş kontenjanı vardi geçen sene yazdirdik gidiyor şuandada ama bu sene tekrar anasinifina vericez edevletten bakıyorum yaşı kayit olmaya uygun değildir yazıyor neden öyle yaziyor acaba bu ekim doğumlular nasil kayıt oluyor anlayamadım bir türlü